Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

lørdag 29. mai 2010

Min første glede..




... er selvfølgelig denne bloggen! I tillegg har jeg fått meg ny støvsuger!

Kjæresten har vært ute å shoppet... så nå er fruen fornøyd og stuen fri for hybelkaniner..


Jeg har også vært ute å kjøpt inn gave til babyshower idag. Bilde kommer imorgen når gaven er fint pakket inn i cellophan.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg og støvsuger!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny blogg og ny støvsuger.
    Nå blir det nok ingen hybelkaniner som kan føle seg tygge lenger.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg og ny støvsuger :)
    Gleder meg til å følge bloggen din!

    SvarSlett