Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

fredag 12. oktober 2012

Gave til en snill kollega

Jeg har en supersnill kollega som siden jeg begynte på jobben har tatt vel imot meg. Hun har alltid vært tilgjengelig for haik til og fra, og nå i det siste har jeg også fått disponere bilen hennes når jeg skulle til fysio og fikse bekkenet mitt. Så derfor ville jeg gi henne en liten oppmerksomhet og et minne nå når jeg går ut i permisjon.
Pulsvarmerne er forbruksvare på jobben, så valget var enkelt. Disse er egendesignet med kromosomer og dna-helix, og er strikket i Drops Babyalpakka Silk på p3mm.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar