Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

onsdag 28. november 2012

Friele-veske

Det er mye rart som kan gjenbrukes. Sjekk blant annet ut iPad-coveret på denne bloggen.

Dette minnet meg på en veske som min manns tante sydde for to år siden. Hun hadde brukt gamle friele-kaffeposer og sydd en julerød veske. Og ønsker man andre farger kan man bruke andre kaffe-sorter. Ali - blå, Coop - gul, osv.. Snedig! :)


2 kommentarer:

  1. hehe for en morsom veske :)
    Kjekt å se at man kan bruke ting på nytt enn å kaste det i bosset!
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  2. Haha, nå skjønner jeg hvorfor jeg plutselig hadde hatt noen lesere på bloggen min :) koselig Maren :) artig veske av kaffeposer, men jeg kan være litt enig at man kanskje ikke buker den "på byen" ;) tror likevel jeg drister meg til en melkesjokoladelommebok til søsters til jul...

    SvarSlett