Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

torsdag 14. februar 2013

"Ammesmykke"

Utålmodige små fingre som ikke vet helt hvor de skal gjøre av seg under ammingen, pleier som regel å ende opp med å klore og knipe på "matfatet". Men nå håper jeg det er slutt på det. Fikk tips om å kjøpe ammesmykke, men fant ut at det kunne jo ikke være så vanskelig å lage selv. Så da satt jeg meg ned med perleboksen min og vips så var et ammesmykke laget.

Har brukt malte treperler i ulike fasonger og farger fra Panduro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar