Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

søndag 30. mai 2010

Sushi....og litt hekling


En av de kjekkeste og morsomste tingene jeg vet, er å lage SUSHI (i tillegg er det jo veldig godt!). Forrige uke hadde vi min bror og kjæresten på SUSHI-middag... masse deilig mat, god drikke og god stemning... Som detaljist og perfeksjonist som jeg er, er bordet tilhørlig pyntet, i hverdagslig stil.

Jeg har også endelig fått vasket og montert dusk på hekleluen til min samboers lillebror (på 17). Han ble strålende fornøyd og luen satt som et skudd. :D Slikt gleder et håndarbeidshjerte.

2 kommentarer:

  1. Nå skulle jeg virkelig ønske jeg kunne hekle!
    Den lua var RÅstilig! Og hadde passet perfekt til min lillebror ;)
    Jeg er imponert :D

    SvarSlett
  2. Takktakk.. :) Det var ikke så vanskelig. Brukte samme teknikken hele veien. Er en modifisert oppskrift fra Drops (99-26)(heklet større og lenger, og montert dusk på), heklet i Drops Paris garn.

    SvarSlett