Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

mandag 2. august 2010

Mer pauseprosjekt...

Jeg er ferdig med enda et nøste på babyteppet, bare to igjen nå.. :D Men det betyr også at jeg innvilger meg selv et nytt miniprosjekt.

Jeg har begynt på pulsvarmere i samme mønster som luen i forrige innlegget. Mønsteret er tegnet om til å passe, og strikkingen er påbegynt. Litt usikker på hvor lange de blir, mulig jeg må kutte mønsteret litt, vi får se. Må også ha mer garn, for hadde bare to nøster av hver...eller...jeg har jo bare brukt ett nøste lilla... hmm..det betyr at det skal være et nøste til her et sted... *roteikurven*

I tillegg har jeg begynt å lese igjen...for en herlig følelse. Og IKKE skolebøker denne gangen, de er borte for godt (helt til jeg må friske opp igjen). Jeg har begynt å lese Øya av Victoria Hislop. For de som ikke kjenner boken handler den (så langt) om en jentes søken etter sin mors historie. Moren er født på Kreta, og oppvokst i en by like ved en liten øy som ble brukt som Leprakoloni. Jeg har bare lest to kapitler, men gleder meg allerede til resten :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar