Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 12. april 2011

Award, med påheng...

En nyoppdaget navne-blogge-søster har utfordret meg og sendt meg denne. Det er alltid spennende å oppdage nye bloggere, så jeg tar utfordringen på strak arm! Tusen takk ~tulipa~!


Her er altså vedhenget, nemlig en rekke spørsmål for å bli bedre kjent...

1. Pølse eller Hamburger?
Må nok si Hamburger...pølse funker kun på bål, eller engangsgrill på stranden!

2. Gospel eller Hardrock?
Hardrock!! Bare de beste rockebandene kan lage gode ballader!! Og det er så herlig å få ut energi til litt skikkelig røff musikk!!
3. Fox eller Nox?
Fox!! Det beste er å spise den "med fingrene", og la den vare lengst mulig ved bare å ta små biter av gangen..aah, myke herligheter!

4. Carola eller Sissel?
Tror jeg må si Sissel...in the early days!

5. Harry Potter eller Twillight?
Har bare sett et par av HP-filmene, og bare lest en av bøkene. Twilight-bølgen fanget aldri meg.. sier pass jeg..

6. Rose eller Tulipan?
Rose.. den nydelige blomsten i alle sine ulike drakter... liker de tofargete best!! (Sikkert fordi jeg er litt ubesluttsom av meg)

7. Stockholm eller København?
Aldri vært i Stockholm, så må nok bli København!!
8. Bestemor eller Tanga?
Har det meste..!
9. Dirty Dancing eller Pretty Woman?
Definitivt Dirty Dancing.. hvem skulle vel ikke ønske de kunne svinge seg som dem!

10. Skavlan eller Thomas og harald?
Jeg er nok ikke "gammel nok" til å sette riktig pris på Skavlan, så da får Thomas og Harald stå for fredagsunderholdningen hos meg!
Så, dett var dett, litt om meg..
 
Jeg sender utfordringen videre til noen blogger jeg har oppdaget gjennom andre blogger..for det er jo slik blogge-verdenen utvilker seg! Her er litt diverse bloggere med ulike "spesialiteter"!

* I Livs hobbyblogg er det nesten umulig å ikke bli fristet til å strikke sjal. Dette er en dame med racerfart på pinnene og hun strikker de mest fantastiske sjal du kan tenke deg..og litt annet!
* I Nunnas verden kan man beskue fantastisk flotte hekleduker nå til påske.
* I Krøllemikkels hobbyblogg er quilting populært, i tillegg til søm av mye annet slag. Også annet håndarbeide trylles frem i denne bloggen!

1 kommentar:

  1. Så kjekt! Så fikk jeg vite litt mer om deg!
    Ha en finfin dag!
    :)

    SvarSlett