Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 30. oktober 2012

Lille Malin er her

Torsdag 25.oktober kom lille Malin til verden, 3410g og 49cm.
Vi koser oss masse, og idag kom strikketøyet frem igjen. Holder på med en "Little sisters dress" i Drops Alpakka.
Det blir nok mange slike kosestunder fremover.


2 kommentarer:

  1. Sååå koselig! gratulerer så mye! fint å bruke den stille tiden med pinnene skjønner jeg;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig hun er :) fin kjole du strikker til henne også, og veldig fin farge!

    Jeg har opprettet blogg, skjønner ikke stort foreløpig... Har ikke funnet ut hvor man skriver om seg selv, husker du hvordan? Har ikke fått lagt ut noe enda, men bare jeg finner ut hvordan jeg kan poste fra mobilen så ordner det seg :)

    -camillok-

    SvarSlett