Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

onsdag 6. februar 2013

Endelig...og i grevens tid!

Endelig har jeg sullet meg til å montere ferdig og sy knapper i settet jeg har strikket til Malin. Og ikke en dag for tidlig! Det passer akkurat! Godt er det at Malin er en slank liten prinsesse!

Oppskriften er fra Garnstudio
Garnet som er brukt er Drops BabyAlpacaSilk og det er strikket på p4mm (mener jeg...eller 3,5).

Et kjapt bilde på vei ut på trilletur. Skal se om jeg får tatt flere bilder senere.

4 kommentarer:

  1. Ååå så fiiiint Maren! Tenker det varmer godt for Malin jeg:)
    Line

    SvarSlett
  2. Så flott dress! Satt som et skudd;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin dress! Og veldig søt prinsesse :)
    Krølle...

    SvarSlett
  4. Å, den var kjempefin, og for ei søt prinsesse :)

    SvarSlett