Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

mandag 21. juni 2010

Ferdige prosjekt :D

Da har jeg vasket et par babygaver som skal gis bort de neste dagene.
Den lilla luen mangler et knytebånd som må monteres, og er litt stor til mottakeren, men hun vokser vel inn i den etterhvert.. :)



Det brune settet er en gave til en ny verdensborger som forhåpentligvis melder sin ankomst de neste dagene.

3 kommentarer:

  1. Jeg må virkelig si jeg blir imponert! Hadde jeg bare hatt 1/10 av dine kreative ideer/evner hadde jeg vært storfornøyd! Keep going strong! =)

    SvarSlett
  2. Awh.. Tusen takk :)
    Det er bare å komme til Bergen det, så kan du få litt.. Jeg viser gjerne :D

    SvarSlett
  3. Du er flink Maren, ble skikkelig imponert av det du gav til Lise :)

    SvarSlett