Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 8. juni 2010

Kort til den lille prinsessen

Jeg har nå brukt ca tre timer på å lage kort til min kjære veninne, hennes tilkomne og deres nydelige lille datter. Tiden flyr når hjertet gleder seg.
Jeg valgte å lage kortet i lilla-toner fordi det meste annet kommer til å være rosa, og den nybakte mammaen liker lilla veldig godt. Kortet står klart på bokhyllen min. Så nå er det bare å vente på invitasjon til "hilse-på-besøk". Jeg gleder meg!

Jeg har brukt papir i flere ulike lillatoner og teksturer, et rosa silkebånd som jeg har skrevet på, lilla garn til å knyte sammen "dørene" og diverse annet småpynt.


Jeg diktet opp et eventyr om de ensomme foreldrene som ønsket seg noen å dele huset med, og fikk storken på besøk. På innsiden av "dørene" har jeg preget lilla skimmer-ark med sommerfugler og bamser. Har også pyntet litt med lilla glass-steiner.


På øverste siden har jeg preget et lilla ark med hjerter, og skrevet noen ord som passer godt til anledningen. Nederst har jeg preget en ramme i samme lilla arket med små barnehender og skrevet den personlige teksten inni.

Jeg er ganske fornøyd med kortet, og gleder meg til å gi det bort. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar