Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 16. november 2010

Mine første sokker er ferdig!!!

Manne-raggene er ferdige, alle tråder er festet. Nå skal de bare vaskes, så kan de tas i bruk av min kjære.
Jeg ser at de er bittelitt ulik i størrelsen, men jeg tror det har en liten sammenheng med at den ene sokken er prøvd på flere ganger, og ikke den andre. :) De varmer nok uansett like godt likevel.
Sokkene er strikket etter grunnoppskrift i Strikkeboka, og jeg har brukt Mor Aase Ullgarn og Raggegarn. Det er gått med to nøster grått og nesten et nøste grønt, og en dæsj med rosa. Sokkene er strikket på pinne 3,5.

1 kommentar: