Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

torsdag 25. juli 2013

Babygave

Da min stebror snart blir trebarnspappa tar jeg pinnene fatt. Her er det Nøstebarns "Rillestrikket sparkebukse" som er igang med 2-tråds merino. Strikker i str 6mnd, så skal ha greit med tid på meg innimellom å nyte sommerdagene.

Dagene har så langt blitt tilbragt på landstedet, og jeg må innrømme at jeg savnet garnvinde og nøstemaskin som ligger hjemme når 1200m garn skulle nøstes opp. Ble noen pene "små" kuler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar