Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

søndag 7. juli 2013

Søte sommerluer

Da jeg tidligere i år skulle til oslo å besøke en venninne, måtte jeg jo ha med meg en gave til yngstejenten som nettopp hadde fylt ett år.
Jeg falt pladask for en daisylue med knutetopper som jeg fant på en blogg. Jeg fant frem noe Lerke garn fra dalegarn som jeg fikk i venninnegave på NSF en gang og vips hadde jeg strikket to av denne luen. En til venninnens datter, og en til Malin.

1 kommentar:

  1. For noen herlige luer :) Knutene gjorde jo de jo så søte og spesielle!
    Ha en fin dag videre <3

    SvarSlett