Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

mandag 26. august 2013

Barselgave

Da er lille datteren til min stebror født, og endelig er jeg ferdig med settet til henne.
Nøstebarn rillestrikket bukse og Voksejakke, strikket i Nøstebarns 2-trådgarn på p3,5mm.

Jeg er litt usikker på om jeg skal hekle på noe blomster eller hjerte på det, eller om det skal få være som det er. (Blir mørkebrune el trefargede knapper) Hva syntes dere?

2 kommentarer:

  1. Så fint sett! Morsomt å få hjemmelagde ting til de små;)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint:) fiiine farger. Vet ikke helt angående blomst eller hjerte. Hvis strikkesettet er tenkt på til eventuelle flere barn senere, så er kanskje blomst f.eks ikke helt "guttete". Eller kanskje det er det? uansett.. det går jo an å feste en blomst eller hjerte på en trykknapp dom ksn taes av eller på ift. hva som er ønsket av foreldrene?
    Klem, Line

    SvarSlett