Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

fredag 30. august 2013

Krabberegnbukse

På mandag begynner babyen vår i barnehagen, og siden hun ikke går ennå, tenkte jeg at regnbukse og støvler ble litt voldsomt.
Så tipset en kollega meg om "Krabbevaderen" til Tørrebarn. Jeg syntes denne var litt dyr, så har nå satt igang med å sy min egen versjon.


Jeg dro på stoff og stil og kjøpte regntøystoff, bevernylon til forsterkning, sømtape og stropper. mønsteret laget jeg utifra den vanlihe regnbuksen og parkdressen hun har nå. Det gjenstår å finne en løsning på beina, men til det må jeg prøve den på først.

1 kommentar:

  1. Wow, det blir bra :) jeg så en som hang i bhg i dag, den hadde regntøyfot. Hvis du i tillegg lager en løpegang med snor rundt ankelen bør det bli bra :) lykke til, gleder meg til å se endelig resultat!

    SvarSlett