Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

torsdag 14. april 2011

Jeg har fått pakke!!!

Denne måneden har jeg vært med på "Min strikkevenninne" på Norsk strikkeforum. Og idag fikk jeg denne flotte pakken i postkassen.
To nøster alpakka av ulike merker. Har ikke prøvd noen av dem, så det blir spennende. I tillegg fikk jeg nydelige maskemarkører, flettepinner (endelig!!!) og deilig te og sjokolade. I det supersøte kortet sto et hint om hvem som var avsender, men jeg tror jeg må tenke litt på den..
I tillegg var det også en hentelapp fra Hobbyklubben i postkassen idag.. jeg har en mistanke om at vervepremien min er kommet.. :D Nå spørs det bare hvilken av dem... *spent* Løper på postkontoret imorgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar