Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 22. juni 2010

Bybane og strikkevenninne :D

Idag har jeg vært på åpningen av Bybanen i Bergen.. :D Et fullspekket show med dansing, synging, dronningen og ordføreren.
Etterpå var jeg på besøk hos den vordende mor..termin er imorgen, men det ser ut til at lille prinsen lar vente på seg. De ble ihvertfall veldig glade for baby-settet jeg hadde strikket.

På vei hjem kom jeg på at jeg venter på pakke fra Strikkevenninne på Norsk Strikkeforum. Og gjett hva som lå i trappen å ventet på meg......

Dette:

Av Smarie fikk jeg et stort nøste Step sokkegarn i nydelige gule og grønne vårtoner, strikkepinne-etui med størrelsesmåler, oppskrifter på sokker og et Drops oppskriftshefte med masse søte sommertopper i.. her blir det definitivt strikket noe fra! :D I tillegg var det med et nydelig kort og litt å ha i koppen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar