Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

mandag 14. juni 2010

Dykkeglede, matglede og strikkeglede...

Igår var jeg, min kjære, min bror og hans kjære, og to venner på dykking i Sund utenfor Bergen (forbi sotra). Nydelig vær, godt selskap, grilling og litt fangst gjorde dagen perfekt.

Fangsten gikk ut på to fantastisk stygge Breiflabber, som idag står på middagsmenyen. De ser litt bedre ut på tallerkenen.


I tillegg har jeg fått gjort ferdig rillesjalet mitt (oppskrift fra drops). Selv om det ble litt mindre enn jeg først hadde tenkt, er jeg strålende fornøyd, og gjett om det varmer godt.. Blir nok fort forelsket i dette ja..

1 kommentar:

  1. Herlig sjal, og deilig middag. Sund er nok et dykkeeldorado, tenker jeg.

    SvarSlett