Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 22. juni 2010

Offentliggjøring

Inntill nå har bloggen min bare vært kjent for noen, men jeg tenkte som så at hvorfor kan ikke de som vil få ta del i mine små og store gleder... Så her er jeg!!
For dere nye følgere, jeg har fått strikkedilla, har meldt meg inn i strikkeforum og deler her bilder og tanker rundt mine prosjekter. I tillegg deler jeg andre ting som får meg til å trekke på smilebåndet...
Uansett... velkommen hit, håper du finner noe som kan være interessant, og stikker innom igjen.
Nå må jeg ta kaken ut av ovnen.. imorgen er min siste dag på jobben før jeg begynner i ny jobb på mandag..så jeg har laget krydderkake til mine kjære kolleger :D

1 kommentar: