Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

torsdag 11. november 2010

Forsinket glede

I forbindelse med min kjæres og min forlovelse, hadde visst mamma tenkt å gi oss en gave. Superkoselig. Fordi de ikke fant akkurat det de letet etter, før nå, fikk vi heller ikke gaven før nå.
Vi fikk altså et superfint bilde, et eggoljetempura.
Bildet passet superbra, både i stil og farge....og jeg har allerede funnet superplassen! Jeg tenker at bildet skal få pryde veggen over spisestuen vår.

1 kommentar:

  1. Så fint det var. Og gratulerer med forlovelsen. Og slitan med ny bil

    SvarSlett