Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

torsdag 11. november 2010

Nesten-ferdig-sokker og snart-halvveis-dress

Raggsokkene til min kjære er nesten ferdige. De mangler igrunn bare en tå. Fordi jeg gikk tom for det grønne garnet, må tå nr to bli rosa..tror det blir ganske kult jeg da, men hadde jo selvfølgelig ikke garnet med meg da jeg gikk tom for det andre. Så da ble de liggende en liten uke, mens jeg begynte på denne:
En babydress i Eskimo til en hjerteknuser på 4 1/2mnd. Dressen strikkes i str 6-9mnd, med litt ekstra langt rillestrikkparti på bena, så den skal passe godt gjennom hele vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar