Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

torsdag 4. november 2010

Sofa-glede!!!

Vi har fått sofaen vår!!! =D Og den er helt perfekt! I tillegg har vi fått en stol, som mannen i huset allerede la krav på før den var bestilt.. så jeg har sofaen aleine!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med ny sofa =)
    Den var skikkelig fin og jeg skulle gjerne hatt den i stuen min ;)
    Nå skal jeg sette igang med pulsvarmerne du har strikket,gleder meg litt =)

    Takk for at du linker til oppskriftene du bruker =)

    SvarSlett
  2. De blå med hullmønster? Hvilket garn bruker du da? De som jeg strikket er ganske vide, men brukte tykkere garn enn oppskriften sa..

    SvarSlett