Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

fredag 22. oktober 2010

Baby-glede

Baby-gaven min er ferdig og klar for overlevering!







Teppe:
Oppskrift: Dalegarn Babytepper hefte
Garn: Dalegarn Babyull f.0020 Off white
Forbruk: ca 325gr

Tøfler:
Oppskrift: Baby-støvler (dansk)
Garn: Dalegarn Babyull f.0020 Off white
Forbruk: ca 25 garn (rest fra teppet)

6 kommentarer:

  1. Ååå! Så vakkert! *sukk*

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte gaver Maren! Rett og slett nyyydelige :D

    SvarSlett
  3. Fantastisk nydelig sett! =)

    SvarSlett
  4. hei... jeg sliter med å skjønne den danske oppskriften på de tøflene, du har ikke lyst til å lage ett innlegg med bilder å vise hvordan man lager de, samt den monteringen, det er den som virker vanskeligst:) *håper håper*

    mvh stinemoor

    SvarSlett
  5. Hva er det du ikke forstår i oppskriften da? Den har jo også bilder og forklaring, vet ikke om jeg kan gjøre så mye bedre enn det. :) Men hvis du forklarer hva du ikke forstår, kan jeg prøve å forklare.

    SvarSlett
  6. Dette er bare sååå nydelig!

    Svigerinna mi vil strikke et babyteppe til meg og ba meg finne et på nett jeg likte. Jeg elsker dette teppet (og sokkene!!), skikkelig fint. Det dumme er at jeg må bestille dette heftet på nett og da koster det 150 kr på dalegarn med frakt. Vet du hvordan jeg kan skaffe dette noe rimeligere? Finnes det noe forum eller bruktmarked for sånt?
    mvh "denvordene*

    SvarSlett