Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

søndag 31. oktober 2010

Høstkvelder..

Det er definitivt høst, så derfor har jeg hatt oppussing på bloggen min for å matche årstiden.
Det er samtidig tid for å bruke kveldene til noe kjekt, så i helgen har jeg bare kost meg. På fredag var jeg på strikkekafe med tre superkoselige jenter fra NSF, etterfulgt av avslapping og strikking i sofaen til en venninne.













Lørdag var "gjøre-ærend-dagen", så jeg kjørte rundt hele bergen omtrent (følte jeg) og var innom rundt omkring. Fikk med meg hjem Strikkeboka (se forrige innlegg). Lørdagskvelden var preget av gode venner, taco og rødvin..og litt strikking.

Søndag har jeg sittet i sofaen og strikket ferdig pulsvarmerne til kollegaen min. Etter vasking av dem, visste jeg ikke helt hva jeg skulle ta meg til.. så jeg begynte på raggsokker til min kjære.

4 kommentarer:

  1. Takk for godt selskap på Fredagen,
    Jeg koste meg masse =)

    SvarSlett
  2. Åååååå så fantastisk fine!! Du er ein knupp:)

    SvarSlett
  3. Ja det var en aktiv helg :) Høres ut som du har kosa deg, og jommen må jeg si du er produktiv :D

    SvarSlett
  4. Men med en ekstra time helg, så har det vært helt fantastisk.. :D Etter min 'rundthelebergen'runde kom jeg hjem, og så til min overraskelse at klokken ikke var tolv engang!!
    Sånn går det når man starter tidlig og er ute av huset halv ti.. :D

    SvarSlett