Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

tirsdag 19. oktober 2010

Post-gleder


Jeg har fått min første koselige (dvs ikke regning osv.) post i nye postkassen min :D
Det var en pakke fra Månedens Strikkevenninne på NSF.
I pakken var to nøster Viking Sportsragg og en hespe fra CascadeYarns sammen med en sokkeoppskrift og masse deilig te :D Skal kose meg med den på jobben resten av uken.
Tusen takk Pirathund!! :)

1 kommentar:

  1. Så flott pakke du har fått. Og de pulsvarmerene og babysokken ser så deilige ut.

    SvarSlett