Dette skriver jeg om

Baby (29) bukse (6) Bøker (3) Dykking (1) Familie (4) Garn (3) genser (2) Hekling (3) Hjem (7) jakke (2) Kjole (6) Kluter (2) Konkurranse (6) kort (1) Kortlaging (1) lue (2) marius (2) mat (2) Post (3) Pulsvarmere (6) Sjal (2) Sokker (5) Strikking (36) Søm (3) teppe (1) tovet (1) voksen (5)

lørdag 30. oktober 2010

Jeg har vært på shopping!!!

Jeg har kjøpt Strikkeboka av Gerd Fjellanger. Min første strikkebok, smekkfull av tips, triks og gode oppskrifter på stort og smått. Jeg gleeder meg til å bla mer i denne, og ikke minst strikke masse fra den!


 Jeg har også kjøpt en suuuuupersøt notatbok som jeg tenker å skrible ned det jeg trenger i forbindelse med bryllupet. Se bare på dette supersøte mønsteret da!!
 

1 kommentar:

  1. Den Strikkeboka er gull verd altså :D Jeg har brukt den masse som oppslagsverk også :) Bryllupsplanleggingsboka var jommen nydelig! :)

    SvarSlett